sobota 27. října 2012

Nivea - BB Cream

Ahoj!
Dnes bych vám ráda představila další z ,,BB Creamů", který seženete bĕžnĕ v drogeriích. Řeč bude o BB Creamu od značky Nivea.


Za sebe mohu říci, že se mi velmi líbí jemné balení krému. Myslím si, že vůbec neurazí.
K dispozici jsou dva odstíny - svĕtlý a tmavší. Jelikož jsem bledule, sáhla jsem po svĕtlejším, ale upřímnĕ řečeno jsem nic svĕtlého nečekala. :D
Po vymáčknutí odstín vypadal slibnĕ, ale po rozetření je trochu víc dohnĕda, než bych si přála. Po smíchání s trochou denního krému je to ale v pohodĕ.



Co se týká slibů uvedených na krabičce, jsem trochu rozpačitá. Krém rozhodnĕ nezjemňuje viditelné póry. Pleť sice sjednotí, ale to dobře zvládne i tónovací krém od Dermacolu, který teď navíc prodávají ve více odstínech.
Krytí je celkem malé, a že by krém rozjasňoval, to se mi taky tvrdit nechce.
Zato hydratace je velmi příjemná, stejnĕ jako krém samotný má velmi jemný finish.
Ochranný faktor by mohl být vyšší a vůnĕ je typická pro výrobky Nivea.


Vlastníte tento krém? Jaký jiný byste mohli doporučit?


Žádné komentáře:

Okomentovat